دوچرخه سواران تهرانی

ورزش دوچرخه سواری

دوچرخه سواران تهرانی

ورزش دوچرخه سواری

  • ۰
  • ۰

کات مهم در زمینه سفر با دوچرخه






بودجه مشخصی تعیین کنید و به آن مقید باشید


این را می دانم که به نظر بیش از حد وسواس به خرج می دهم، اما وقتی بودجه ی 1 ماه از سفر را در یکی از کشورها ازدست بدهید مجبور به برگشت خواهیدبود.


اگر قصد سفر از انگلستان به استرالیا را دارید، خیلی سخت نیست که خرج سفر و زمان آن را محسابه کنید و اینکه چه مقدار از بودجه را باید پس انداز کنید. اینترنت مملو است از مطالب و بلاگ های سایکل توریست هایی که با آغوش باز حاضر به، به اشتراک گذاشتن آن ها با شما هستند.

 

دوچرخه سواران بسیاری هستند ( اکثرا زیر ۳۰ سال و انفرادی) که با کمتر از ۳۰۰ دلار در ماه دور دنیا را رکاب می زنند. در طبیتع چادر می زنند،  غذا پاستا به همراه مکعب های طهم دهنده می خورند، کمتر خودشان را آب جو یا نوشابه میهمان می کنند و هیچ وقت رویای شب خوابیدن در هتل دانشجویی را فقط به این خاطر که بیرون طوفان برپاست، در سر نمی پرورند.


بسته به اوضاع مالی شما، سایکل تورینگ ممکن است مستلزم، از خود گذشتگی های خاصی در مورد راحتی شما شود. اگر بودجه ی محدودی دارید ( صادقانه بگویم، همه ی ما بودجه ی محدودی داریم)، بهتر است از ابتدا قوانین خاصی برای مقدار بودجه ی خودتان تعیین کنید که مبادا برای خوابید در تختخواب گرم و نرم یا گردش در شهر وسوسه شوید.هاستل ارزانترین هتل ها ویا بهترش اینه که هاست کنیم.

سایت های هست که مامی تونیم عضو بشیم و دعوت بشیم به منزل و خانه دیگران.

  • ۹۶/۱۲/۱۹
  • رضا صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی